Odrézování vstřiků

Vzhledem k tomu, že v poslední době přibývá případů kdy při vytahování vstřiků dostupnými prostředky dojde k závažnému poškození a velmi často k přetržení vstřikovače, nabízíme Vám nyní možnost která je s velkou pravděpodobností poslední před výměnou hlavy motoru a to sice jeho odfrézování. Z praxe víme, že se toto stává již u relativně mladších vozidel.


Podle našich zkušeností je asi nejproblémovější motor Renault-Nisan 2.O s Piezo vstřikovači, který byl montován hlavně do dodávek Opel Vivaro, Renault Trafic a Nisan Primastar, kde začínají problémy s vytažením již po najetých cca. 100 000km.


Dalším poměrně velkým problémem je motor IVECO 3.0 EURO 5. Který je v dodávkách Peugeot, Fiat a Citroen. Zde se již ví, že nejdou vstřiky vytáhnout ji po cca 40 000km.


Naší technologí je možné odstranit zbytek přetrženého vstřiku, včetně všech jeho součástí ze šachty tak, že nic nemůže spadnout do spalovacího prostoru válce a nemusí se demontovat hlava motoru. Navíc u některých vozidel, například u shora jmenovaných dodávek je možné odfrézování vstřiku provést přímo na vozidle bez demontáže motoru z karoserie! Což je velká úspora času a také financí. U ostatních vozů vše závisí, jako u žhavičů na tom, jak je motor uložen v karoserii. Vždy je potřeba, aby nad vstřikovačem byl zcela volný prostor. V případě že tomu tak není, je nutná demontáž motoru z vozidla.


Vzhledem k náročnější operaci a vyšším nárokům na opotřebení nástrojů (ve vstřiku jsou pohyblivé drobné a kalené součástky) je cena za odfrézování sice vyšší, ale při srovnání cen s dosud používanými způsoby (sundávání hlavy, rozbíjení víka ventilů, rozebírání motorů ,těsnění pod hlavu, mnoho hodin práce atd…) se mnohonásobně vyplatí.


Přesnou kalkulaci ceny najdete v sekci ceník


odfr_vst_1

odfr_vst_2

odfr_vst_3